Kalite Politikamız

Mükemmeli hedefleyen bir tutumla gerçekleştirdiğimiz ürün ve hizmetlerle, tüm müşterilerimizin memnuniyetini artırmak.
Sağladığımız ürün ve hizmetlerde; müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak, müşteri geri bildirimlerini etkin bir şekilde yönetmek,
değer yaratmayan işlemleri ortadan kaldırarak kaynakların etkin kullanımı ile zamanında teslimat yapmak ve sürekli iyileştirmeyi amaçlayan bir
kalite yönetim sistemi oluşturmaktır.

Kurumumuzda katılımcı ve çoğulcu yönetim anlayışının oluşmasını sağlamak ve bu amaçla tüm proseslerimizde liderliği ve çalışan katılımını teşvik etmek,
Sürekli gelişim için eğitimleri artırmak, sağladığı faydalar konusunda tüm çalışanlarımızda farkındalık oluşturmak ve bu yolla kurumsal kültürün oluşmasını ve oturmasını sağlamak
ISO 9001:2015 Kalite yönetim sisteminin etkinliğini sürekli denetleyerek ve gerekli görülen iyileştirmeleri gerçekleştirerek uygulanabilir şartları sağlamak ve yürütmek
Uluslararası standartlar düzeyinde sürdürülebilir hizmet vermek için, kurumumuzdaki tüm süreçlerde etkin kalite yönetim sistemleri oluşturmak, uygulamak ve yürütmek
Tedarikçi ve müşterilerimizle ile kurumsal iletişimde teknolojik imkânları kullanarak hızlı ve etkin çalışma sistemi oluşturmaktır.

İhsan ÇAKIR
YÖNETİM KURULU BAŞKANI